Usługi SEO - co to jest?
Usługi SEO - co to jest? Mimo wzrostu popularności SEO często słyszymy te pytania.
Większość z nas codziennie wykorzystuje najpopularniejszą wyszukiwarkę internetową Google do zdobywania różnorodnych, tych bardziej i mniej wartościowych informacji. Ale czy zastanawiałeś się kiedyś w jaki sposób Google pokazuje nam odpowiedzi na wpisane przez nas frazy? To między innymi zasługa algorytmu Google, czyli kombinacji zasad decydujących o tym, jakie strony wyświetlą się pod dane frazy oraz w jakiej kolejności. Wprost proporcjonalnie do rozwoju technologii i sieci Google regularnie wprowadza mniej i bardziej istotne zmiany algorytmów, a wraz z nimi zmianie ulegają również metody pozycjonowania.
Mimo ciągłych zmian trendów w pozycjonowaniu możemy z 100% pewnością wymienić 3 jego główne filary:
- Optymalizacja techniczna
- Optymalizacja treści na stronie – copywriting
- Działania off-site
Usługi SEO - co to jest? 1/3
Optymalizacja techniczna:
- przygotowanie i wdrożenie mapy strony,
- utworzenie i dodanie na stronie pliku robots.txt,
- wdrożenie i optymalizacja meta tagów,
- wdrożenie i optymalizacja atrybutów alt
- wdrożenie certyfikatu SSL,
- optymalizacja adresów URL,
- zaplanowanie i wdrożenie spójnej struktury linków wewnętrznych,
- wdrożenie danych strukturalnych,
- prawidłowe wdrożenie przekierowań,
- prawidłowe wdrożenie linków kanonicznych,
- zapobieganie duplikacji treści,
- optymalizacja szybkości strony,
- optymalizacja strony pod kątem urządzeń mobilnych.
Usługi SEO - co to jest? 2/3
Optymalizacja treści na stronie – copywriting SEO. W dużym skrócie polega on na:
- pisaniu ukierunkowanym na konkretne słowa kluczowe,
- stawianiu na jakość i optymalizowanie tekstów w oparciu o wytyczne wyszukiwarek internetowych,
- tworzenie wartościowych, interesujących i atrakcyjnych treści dostosowany do potrzeb użytkowników.
Usługi SEO - co to jest? 3/3
Działania off-site, czyli działania wykonywane poza serwisem, których głównym celem jest doprowadzenie do zwiększenia jego widoczności oraz budowa reputacji witryny. Podstawą działań off-site SEO jest link building, czyli pozyskiwanie linków zwrotnych, najlepiej ze stron zbliżonych tematycznie oraz wysoko indeksowanych w Google. Do działań SEO również można zaliczyć tworzenie wizytówki Google moja firma, prowadzenie mediów społecznościowych oraz tzw. influencer marketing.
Sprawdź:
Sprawdź naszą ofertę!
Masz pytanie?
Napisz do nas
O nas
Cześć, nie jesteśmy korporacją i nie pracujemy schematami. Każdy projekt i klient jest tak samo ważny! Zawsze odbierzemy telefon, wysłuchamy i pomożemy urzeczywistnić Twoją wizję marki. Projektujemy strony, działania marketingowe, doradzamy, szkolimy i pozycjonujemy strony internetowe.
Pracujesz nad czymś? Opowiedz nam wszystko, zobaczmy gdzie możemy Cię zabrać!