Zrobimy Ci Stronę

Pozycjowanie

Pierwszy krok za tobą, wprowadziłeś swoją firmę do sieci. 

Warto jednak zrobić drugi krok i zdobyć wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania, co z kolei przełoży się na większą liczbę nowych klientów.

Zbudowanie dużej widoczności Twojej strony w sieci, a co za tym idzie pozyskanie wielu klientów, wymaga optymalizacji strony w szerokim zakresie, przez wykwalifikowanych specjalistów. Doświadczenie pozwoliło stworzyć nam trzy pakiety ofertowe, które są w stanie sprostać każdej firmie i każdemu klientowi.

Warto pamiętać, że ze względu na dużą konkurencyjność w niektórych branżach, a co za tym idzie konkurencyjność fraz kluczowych, czasem istnieje potrzeba zastosowania dodatkowych działań, aby osiągnąć zamierzony efekt. Może się to wówczas wiązać ze zwiększonym kosztem pozycjonowania, wynikającym, np. z napisania większej ilości artykułów branżowych, wykupienia mocniejszych lub większej ilości linków zewnętrznych. W takim wypadku zawsze informujemy o tym klienta wcześniej i przygotowujemy spersonalizowany plan działania pod daną frazę.

W odróżnieniu od konkurencji, pozycjonujemy nielimitowaną ilość słów kluczowych, a nasza firma skupia się na wypozycjonowaniu całej strony w Google, a nie kilku wybranych słów.

Spis Treści

Prawidłowe pozycjonowanie strony to szereg regularnych i ciągłych działań. Cena pozycjonowania uzależniona jest od ich ilości, zasięgu pozycjonowania, konkurencyjności branży oraz od czasu, którego wymaga witryna do prawidłowego wypozycjonowania. Przygotowaliśmy przykładowy miesięczny abonament dla klienta, razem z wyszczególnieniem działań, które zaliczają się do określonych pakietów.

Start

Już od
400 PLN netto/msc.
  • Dobór fraz kluczowych - pozycjonowanie do 5 fraz kluczowych.
  • Optymalizacja techniczna strony.
  • Analityka: Audyt domeny, analiza widoczności konkurencji.
  • Content Marketing: wytyczne do pisania tekstów, optymalizacja treści strony internetowej, pakiet startowych treści.
  • Linkowanie: Linki z miejsc ogólnodostępnych.
  • Raportowanie + wsparcie: dedykowany specjalista SEO, raporty widoczności domeny, raporty pozycji.

Standard

Już od
1000 PLN nettto/msc.
  • Dobór fraz kluczowych – pozycjonowanie do 15 fraz kluczowych.
  • Optymalizacja techniczna strony.
  • Analityka: Audyt domeny, analiza widoczności + działań konkurencji.
  • Content Marketing: wytyczne do pisania tekstów, optymalizacja treści strony internetowej, pakiet startowy treści + 1 artykuł/mies. na bloga.
  • Linkowanie: Linki z miejsc ogólnodostępnych, płatne wpisy sponsorowane + obsługa dodatkowych zamówień klienta na wpisy sponsorowane.
  • Raportowanie + wsparcie: dedykowany specjalista SEO, raporty widoczności domeny, raporty pozycji, indywidualny raport GDS + 20 minut konsultacji z pozycjonerem/ mies.

Pro

Już od
2000 PLN netto/msc.
  • Dobór fraz kluczowych – pozycjonowanie do kilkudziesięciu fraz kluczowych.
  • Optymalizacja techniczna strony.
  • Analityka: Audyt domeny, analiza widoczności, działań + treści konkurencji.
  • Content Marketing: wytyczne do pisania tekstów, optymalizacja treści strony internetowej, pakiet startowy treści, copywriting: prowadzenia bloga.
  • Linkowanie: Linki z miejsc ogólnodostępnych, plan dywersyfikacji profilu linków, płatne wpisy sponsorowane do + obsługa dodatkowych zamówień klienta na wpisy sponsorowane.
  • Raportowanie + wsparcie: dedykowany specjalista SEO, raporty widoczności domeny, raporty pozycji, indywidualny raport GDS + godzina konsultacji z pozycjonerem/ mies.

Każdy pakiet pozycjonowania zawiera koszt i czas pracy oddelegowanego specjalisty, różnica między kwotami jest różnicą w ilości roboczogodzin przeznaczonych na daną witrynę w ciągu jednego okresu rozliczeniowego. Każda przygotowana przez nas oferta razem ze strategią tworzona jest, aby uzyskać najlepszy możliwy wynik w wynikach wyszukiwania, podnieść ruch na stronie i konwersję. Każdą strategię poprzedza audyt (odpowiedni do wybranego planu) wliczony w cenę.

Podczas optymalizacji Twojej strony internetowej:

SEO na każdą kieszeń

Sam fakt posiadania strony internetowej, nawet o najbardziej interesującej tematyce i oryginalnej treści, nie wystarczy, aby odnieść sukces. Aby dotrzeć do użytkowników należy zoptymalizować stronę do wymagań Google. Poniżej przedstawiamy nasze rozwiązania dla tych, którzy chcą wykonać pierwszy krok w stronę widoczności w internecie.

JUŻ OD

Pakiet nr 1

100
PLN netto
  • Stworzenie sitemap.xml strony
  • Google Search Console
  • Indeksowanie Google

Pakiet nr 2

200
PLN netto
  • Pakiet nr 1
  • Audyt strony
  • Cache'owanie strony
  • Optymalizacja elementów strony
  • Przyspieszenie wczytywania strony

Pakiet nr 3

350
PLN netto
  • Pakiet nr 1 + 2
  • Wdrożenie narzędzi SEO
  • Audyt Strony
  • Analiza treści strony
  • Wprowadzenie meta danych: title oraz description
  • Stworzenie atrybutów alt (opisów alternatywnych) do zdjęć oraz grafik

Powyższe ceny obowiązują przy zamówieniu strony internetowej. SEO istniejących stron podlega indywidualnej wycenie

SEO pochodzi od angielskiego Search Engine Optimization. SEO to nic innego jak optymalizacja do potrzeb wyszukiwarek.

Inaczej ujmując, pozycjonowanie strony to działania marketingowe, które mają na celu lepszą widoczność Twojej strony internetowej w wyszukiwarce Google. Dzięki pozycjonowaniu potencjalni klienci częściej i szybciej znajdą Twoją stronę internetową, ponieważ pokaże się ona wysoko w wynikach wyszukiwania po wpisaniu konkretnych fraz. Dla pozycjonowania kluczowym jest zdobycie i utrzymanie wysokiej pozycji Twoich słów kluczowych w wynikach wyszukiwania. Pozycjonowanie polega więc na szeroko zakrojonych działaniach związanych z optymalizowaniem strony i treści na niej, pozyskiwaniu linków odwołujących do witryny, a także na usprawnianiu technicznym działania witryny oraz optymalizacji UX (user experience), aby Twoja strona była coraz bardziej przyjazna dla odbiorców.

Pozycjonowanie

Rola internetu w naszym życiu rośnie, a co za tym idzie rośnie rola wyszukiarki internetowej, która służy potencjalnym klientom do lokalizowania interesujących ich usług, dlatego wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania jest w wielu branżach kluczowym elementem sprawnego funkcjonowania firmy i pozyskiwania klientów.

Pozycjonowanie (SEO)

Cel SEO – pojawienie się strony jak najwyżej w wynikach wyszukiwania.

Szerzej ujmując celem pozycjonowania jest:

  1. Udzielenie odpowiedzi na pytania zadawane w wyszukiwarce przez użytkowników sieci.
  2. Tworzenie wartościowych treści na stronę.
  3. Stałe podwyższanie autorytetu marki i strony internetowej.

Jako specjaliści wiemy, że utrzymywanie dobrej relacji z klientem do podstawa, dlatego nie zostawimy Cię z pytaniami bez odpowiedzi, wyjaśnimy wszystkie wątpliwości i zawiłości świata SEO.

Co ci da pozycjonowanie?

Pozycjonowanie w dzisiejszych czasach to absolutna podstawa, jeżeli chcesz wypromować swoją stronę internetową. To właśnie wysoka pozycja w wyszukiwarce pomoże potencjalnym klientom znaleźć Twoją stronę. Zobacz co zyskasz pozycjonując swoją stronę:

Zdobądź klientów i prześcignij konkurencję przez zwiększoną widoczność Twojego serwisu.

Aktualne badania pokazują, że ponad 90% internautów w Polsce kieruje swoje zapytania do Google, dlatego dobra widoczność w wyszukiwarce niemal na pewno gwarantuje skuteczny napływ nowych klientów. Nie musisz martwić się dotarciem do odpowiedniej grupy klientów, specjalista dba o to, aby Twoją stronę odwiedzały osoby z określonego targetu, które rzeczywiście są zainteresowane Twoją ofertą i chcą z niej skorzystać. Świetne wyniki pozycjonowania w opozycji do tradycyjnego nachalnego marketingu płyną również z tego, że przekaz nie jest nachalny, ale nakierowany na konkretne osoby faktycznie poszukujące danej usługi. Sam dobrze wiesz, że wpisując np. „kardiolog Wrocław” w pierwszej kolejności zajrzałbyś do wyników na pierwszej stronie Twojej wyszukiwarki.

Będziesz wysoko w wyszukiwarce Google, zwiększysz widoczność strony w organicznych wynikach Google (lokalnych i ogólnopolskich). Dobra pozycja w wynikach wyszukiwania to znak dla potencjalnego klienta, że Twoja oferta i strona jest godna zaufania. Dużo łatwiej zbudować silny wizerunek marki, skupiając się na budowaniu wysokiej pozycji w Google.

Większy ruch organiczny na stronie. Zwiększenie widoczności serwisu przyczyni się do większej liczby użytkowników generujących dodatkowy ruch na stronie, co z dużym prawdopodobieństwem przełoży się na wzrost przychodów Twojej firmy.

Kompleksowa optymalizacja strony internetowej pod pozycjonowanie. Szeroki wachlarz usług, zapewni Ci uzyskanie zwrotu poczynionej inwestycji oraz pewność, że wszystkie działania są realizowane w jednym miejscu, które kompleksowo opiekuje się Twoją witryną, dlatego znajdziesz u nas poza pozycjonowaniem audyty, optymalizacje, marketing, budowę stron od podstaw.

W przeciwieństwie do reklam w radio czy telewizji, marketing internetowy nie zna granic. Internet daje nam nieograniczone pole reklamowe, a za sprawą pozycjonowania w wyszukiwarce możesz docierać do osób z całego kraju, albo nawet świata. W porównaniu z przekazem w mediach tradycyjnych, marketing internetowy niesie za sobą dużo niższe koszty promocji. Ponadto Twoja reklama nie jest ograniczona czasowo i trafia skutecznie do określonej grupy.

Comiesięczne raporty z podejmowanych działań, o osiąganych wynikach w wyszukiwarce, analiza ruchu na stronie i najważniejsze dane o użytkownikach, pomogą Ci rozeznać się w wynikach strony www i zobrazować efekty naszej pracy. Będziemy w ciągłym kontakcie telefonicznym, mailowym lub porozmawiamy podczas spotkań online. Forma kontaktu zależy od Ciebie. Na bieżąco lub co jakiś czas możemy informować Cię o postępach Twojej witryny.

Profesjonalna analiza SEO Twojej witryny internetowej oraz witryn Twojej konkurencji. Pozwoli nam to zrozumieć z czym startujemy i nakreślić najlepsze działania dla strony. Dowiedziałeś się już, że pozycjonowanie to złożony proces, dlatego ciągła analiza, kontrolowanie statystyk i raporty pozwolą nam ocenić efektywność działań. 

Audyt SEO to nic innego jak wnikliwa analiza i przede wszystkim weryfikacja Twojej witryny. Nasi specjaliści zebrane dane z audytu rozpatrzą pod kątem algorytmów wyszukiwarki i tym samym wypracują kierunek zmian na stronie. Audyt to też zwrócenie uwagi na poprawność samego wykonania strony internetowej, analiza jej kodu, materiałów, sprawdzenie tekstów, linków, całej struktury. Raport z audytu da nam kierunek w którym zaprojektujemy odpowiednią strategię działań i przebieg pozycjonowania najlepszy dla strony.

Dobór najważniejszych słów kluczowych, oraz ich nielimitowana ilość. W celu zapewnienia stałego wzrostu widoczności strony, dobieranie fraz kluczowych na całym etapie współpracy jest niezwykle ważne i zapewnia znaczący wzrost widoczności. Jednak najważniejszym zadaniem specjalisty SEO jest dobrze przygotowana analiza, które słowa strona powinna pozycjonować, aby wysoko wyświetlić się w dużej ilości wyszukiwań. Owe dostosowanie fraz kluczowych może zapewnić mocną przewagę nad konkurencją.

Optymalizacja strony, jeżeli chcemy naszą stronę pozycjonować dobrze, to jest to proces cykliczny. Każdy etap pozycjonowania ma swoje potrzeby, dlatego tak ważna jest stała optymalizacja witryny przez specjalistów, którzy na bieżąco śledzą zmiany w algorytmach wyszukiwarki i niezwłocznie wprowadzają potrzebne aktualizacje. Potrzeba ciągłego dostosowywania się do wyszukiwarki w przypadku Google jest pewna, ponieważ jest to wyszukiwarka, która nieustająco doskonali swoje roboty.

Copywriting, tworzenie wartościowych treści na stronę z zadbaniem o nieduplikowanie ich, nie doprowadzając do kanibalizacji słów kluczowych. Content strony jest niezwykle ważny, odpowiednio napisane, uwzględniające słowa kluczowe treści odgrywają dużą rolę w pozycjonowaniu strony. Właśnie dlatego zajmujemy się pisaniem tylko takich treści, które współgrają z algorytmami wyszukiwarki. Treści wysokiej jakości wpływają pozytywnie zarówno na Google, jak też na wzrost zaufania naszych odbiorców.

Linkowanie wewnętrzne jest to proces, który polega na zamieszczaniu na podstronach strony internetowej linków do innych podstron. Odbiorca naszych treści czytając jakąś podstronę, może zainteresować się pokrewnymi tematami, które odsyłają go do następnej strony. Jest to działanie, które może być z powodzeniem stosowane w artykułach i treściach edukacyjnych. Najprostszym przykładem linkowania wewnętrznego jest przecież menu, które przenosi użytkownika do innej podstrony z wybranej przez niego kategorii odpowiadającej opisowi. Dla pewności, że wszystko na Twojej stronie jest zgodne z algorytmami Google i strona jest przyjazna, zleć pozycjonowanie profesjonalnej firmie, która na co dzień prowadzi skuteczne pozycjonowanie i osiąga dobre wyniki.

Linkbuilding, zadbamy o pozycjonowanie pozyskując linki z wartościowych stron internetowych, na których opublikujemy artykuły sponsorowane, które będą odnosić się do Twojej strony i usług. Dobre i skuteczne pozycjonowanie strony jest procesem złożonym, obejmującym działania na stronie i poza nią. W działaniach poza stroną koniecznością jest promowanie naszej witryny na innych, które cieszą się uznaniem internautów. Budowanie zaplecza linkowego jest kluczowym elementem naszej strategii.

Efektywność pozycjonowania stron jest zależna od wiedzy specjalistów SEO. Na obszerną wiedzę składa się znajomość mechanizmów, które wpływają na wiarygodność naszej strony dla wyszukiwarki, ważna jest jej czytelność i potencjalna łatwość przeglądania użytkownika. Wysoko postawiona strona wielokrotnie zwiększa prawdopodobieństwo, że zostanie zauważona przez klienta podczas przeglądania wyników wyszukiwania i wejdzie on na naszą stronę. Jeżeli zadbamy o jej wygląd i treść, to użytkownik spędzi na naszej stronie więcej czasu, np. przeczyta artykuł, albo kupi ofertę, już samo to napędzi algorytmy do wyświetlania naszej witryny częściej, ponieważ wyszukiwarka uzna naszą stronę za ciekawą dla pokazania innym.

Pomijając płatne reklamy w wyszukiwarce, które są zamieszczone na samym szczycie, kolejne wyniki po reklamach to miejsce, które możesz zdobyć dzięki naszej usłudze. Miejsce ustala specjalny algorytm, znane są czynniki wpływające na niego, które przyczyniają się do wysokiej pozycji stron. Najistotniejsze 3 czynniki to: sposób działania strony, treści zawarte na stronie i jej popularność w Internecie.

Jak wspominaliśmy wyżej pozycjonowanie strony internetowej jest procesem ciągłym i złożonym, raz wykonana solidna praca nad stroną nie przyniesie skutków, jeśli nie będzie systematyczna i trwała. Pojawienie się pierwszych efektów pozycjonowania zależy od wielu aspektów, dlatego podstawą jest wybranie właściwej dla nas oferty i rozmowa ze specjalistą, który od podstaw wyjaśni nam jak będzie przebiegał proces progressu. Doskonała strategia na nic się zda, jeżeli nie będzie dostosowana do dynamiki zmian wyszukiwarki Google. Osiągnięcie zamierzonych efektów to okres od kilku do nawet kilkunastu miesięcy, warto jednak uzdbroić się w cierpliwość, a efekty takie jak wysoka widoczność strony w wyszukiwarce i zwiększenie ruchu na stronie będą pewne.

Twoja konkurencja już jest w Google, więc i ty powinieneś. Uważamy, że kluczem do osiągnięcia sukcesu w biznesie XXI wieku jest informowanie o nim w sieci. Jeżeli masz stałą i stabilną bazę klientów i opierasz swój biznes tylko na tradycyjnych metodach, pomyśl jak może się rozwinąć, jeśli postanowisz wykorzystać do tego nieograniczone możliwości internetu. Pozycjonowanie stron internetowych jest najskuteczniejszą formą marketingu. Co powstrzymuje Cię przed podjęciem tej decyzji? Nie wiesz ile będziesz musiał zapłacić? Nie rozumiesz tematu i boisz się, że ktoś może wprowadzić Cię w błąd? Napisz do nas, gwarantujemy Ci, że przedstawimy najkorzystniejszą dla Ciebie ofertę i wszystko wyjaśnimy w przystępny sposób.

Pozycjonowanie jest dla Ciebie jeśli:

  • zaczynasz nowy biznes,
  • chcesz wzmocnić swoją markę i jej wizerunek na tle konkurencji,
  • zamierzasz zwiększyć ilość klientów,
  • chcesz rozwinąć biznes na rynku lokalnym, krajowym albo światowym,
  • zamierzasz poszerzyć profil działalności,
  • stawiasz na nowoczesny marketing,
  • korzystasz już z różnych form promocji i chcesz zatrudnić specjalistów, którzy wszystko zepną w całość.

Rozumiemy, że przed rozmową o pozycjonowaniu chciałbyś wiedzieć ile to kosztuje. Należy jednak pamiętać, że pozycjonowanie jest procesem bardzo złożonym i koszty zależą od:

  1. Wyboru fraz kluczowych. Tutaj chodzi nie tylko o ilość pozycjonowanych słów kluczowych, ale też o ich konkurencyjność w wyszukiwarce.
  2. Obecnego stanu strony internetowej. Optymalizacja strony internetowej jest ważną częścią pozycjonowania, jeżeli nigdy nie pisałeś treści na stronę i masz na niej tylko podstawowe informacje, musisz liczyć się z tym, że będzie trzeba zwiększyć objętość tekstu. Ważnym elementem optymalizacji jest też struktura strony i jej przystosowanie do SEO.
  3. Prowadzonych dotychczas działań marketingowych. Wcześniejsze działania marketingowe na stronie mogą ułatwić pozycjonowanie, jeżeli były właściwie prowadzone. Może jednak zdarzyć się, że działania były nieumiejętne, a co za tym idzie, utrudniają wypozycjonowanie witryny i potrzeba na to więcej czasu.
  4. Oczekiwań klienta. Cena zależy też od celu biznesowego klienta, np. od tego na jakim zasięgu geograficznym mu zależy.

Jesteśmy zespołem młodych wykwalifikowanych specjalistów, nadążamy za zmianami i nowinkami SEO.

Ciągle poszerzamy i rozwijamy zakres oferowanych usług.

Korzystamy tylko ze sprawdzonych i skutecznych metod pozycjonowania, w oparciu o licencjonowane programy.

Dużą wagę przywiązujemy do spersonalizowania oferty dla klienta, dbamy o najmniejsze detale, każda strona jest dla nas niezwykle ważna i dbamy o nią tak jak chcielibyśmy, aby ktoś dbał o nasze strony.

Każdy klient ma bezpośredni kontakt ze specjalistą, nie rozmawiasz z dużą firmą, a konkretnym człowiekiem, który zna od początku plan i cel, który ustalił dla Twojej witryny, wie na jakim etapie jest pozycjonowanie.

Krótki okres wypowiedzenia umowy, jesteśmy pewni swoich usług, dlatego nie musimy zabezpieczać się skomplikowanymi umowami z długim okresem wypowiedzenia. Wiemy, co robimy i że robimy to dobrze.

Pozycjonowanie lokalne

Social Media

FAQ

Postaraliśmy się zebrać w jednym miejscu najczęściej zadawane nam pytania dotyczące pozycjonowania. Jeśli jednak nie ma tu Twojego pytania, skontaktuj się z nami.

?

Pozycjonowanie strony to proces ciągły, jednak pierwsze efekty są zauważalne już po kilku miesiącach. Po przeanalizowaniu: obecnej pozycji w wyszukiwarce, ilości i jakości treści, konkurencyjności fraz i skali koniecznej optymalizacji witryny, możemy w przybliżeniu ocenić czas potrzebny do wypozycjonowania. Zapraszamy do kontaktu.

Według badań to właśnie Google jest najczęściej wybieraną wyszukiwarką wsród polskich internautów. Miliony użytkowników każdego dnia wyszukują na niej usługi i oferty dla siebie, dlatego Twoja strona musi się tam pojawić, bo to tam są Twoje pieniądze i Twoi klienci.

Poza pozycjonowaniem stron internetowych, zajmujemy się marketingiem internetowym oraz tworzeniem stron od podstaw, projektujemy logo firm, piszemy treści na strony, prowadzimy social media. Napisz do nas, dobierzemy najlepszą ofertę dla Twojej firmy.

Na początku zawsze wykonujemy audyt strony, musimy mieć pewność na jakim etapie jest witryna, aby móc określić ile i jakiej pracy wymaga. Następnie podczas rozmowy z klientem ustalamy warunki współpracy, omawiamy zakres działań i rozpoczynamy pracę. Efekty naszych działań przekazujemy na bieżąco w raportach.

Oczywiście, zajmujemy się również tworzeniem stron internetowych, a sam etap tworzenia strony jest najlepszym momentem, aby rozpocząć pozycjonowanie.

Raz w miesiącu raportujemy osiągane przez nas wyniki, a w pakiecie “Pro” raz w miesiącu oferujemy godzinne spotkanie online z naszym ekspertem, który w przystępny sposób zda raport z działań i opowie o planach na kolejne miesiące.

Tak, aczkolwiek nasz specjalista na podstawie indywidualnego audytu strony, konkurencji oraz branży zaproponuje słowa kluczowe, które mogą przynieść największe efekty. Wspólnie przeanalizujemy nasze ustalenia i dobierzemy te idealne słowa kluczowe.

Pozycjonowanie Lokalne – LOCAL SEO to Dostosowanie naszej witryny do wyszukiwań na konkretnym obszarze geograficznym. Najlepszy efekt? Potencjalny klient wyszukując usługę z wybraniem miasta (np. RODO Wrocław) – zobaczy Twoją firmę, stronę i usługę.

Chcesz się
z nami skontaktować?

Wypełnij poniższy formularz, odpowiemy najszybciej jak to możliwe.