Branding to proces ciągły, który wymaga ciągłej pracy i konsekwencji. Poniżej przedstawiamy jego przykładowe elementy:
- Scrum
- Logo
- Slogan
- Kolorystyka
- Opakowanie - w przypadku produktów
- Cele i wartości
- Szkolenia
- Historia marki
- Komunikacja
- Działania CSR (społeczna odpowiedzialność marki)
- Insight usługi
- Komunikacja marki
- Doświadczenia klienta
- Analiza konkurencji i ich działań
- Określenie grupy docelowej
- Kanały promocji
- Ambasadorzy marki
- Jakość produktów i usług
- Marketing szeptany
- Aktywne zaangażowanie w społeczność (CRM)
Działania brandingowe oferujemy zarówno w formie jednorazowego doradztwa jak i stałej współpracy. Rodzaj współpracy w dużej mierze zależy od skali Twojej działalności, planowanych działań oraz budżetu.
Razem zbudujmy markę.
FAQ
Rebranding to proces zmiany wizerunku i strategii marki, który ma na celu odświeżenie jej obecności na rynku. Rebranding może obejmować zmianę nazwy, logotypu, kolorów, sposobu komunikacji z klientami, produktów lub usług oferowanych przez markę. Celem rebrandingu jest zwykle zwiększenie atrakcyjności marki, wyróżnienie jej na tle konkurencji, przyciągnięcie nowych klientów i zbudowanie lojalności wśród obecnych klientów.
Działania brandingowe oferujemy zarówno w formie jednorazowego doradztwa jak i stałej współpracy.
Tak, na wszystkie usługi wystawiamy faktury VAT.