Branding

Branding to proces tworzenia silnej i rozpoznawalnej marki. Zgodnie z definicją branding polega na kształtowaniu danej marki w świadomości jej potencjalnych nabywców. Jest to ważne dla każdej firmy, ponieważ marka jest tym, co pozwala klientom rozpoznać Twoją firmę i odróżnić ją od konkurencji.Branding musi mieć jasno określony cel, musimy zdecydować czy koncentrujemy się na marce osobistej, czy naszym celem jest reklama firmy. Zanim rozpoczniemy działania brandingowe przedstawimy Ci nasze pomysły i strategie. Wzajemne zrozumienie i jasno określone cele to podstawa współpracy, aby osiągnąć sukces potrzebujemy Twojego zaangażowania.
95% najbardziej rozpoznawalnych marek używa tylko jednego lub dwóch kolorów w swoich logo. Proste i nieskomplikowane projekty logo marki przebijają trendy i mogą przetrwać próbę czasu.
95%
88% konsumentów twierdzi, że autentyczność jest kluczowym czynnikiem przy podejmowaniu decyzji o wyborze marki.
88%
77% konsumentów kupuje przedmioty na podstawie nazwy marki, a nie nazwy samego przedmiotu.
77%
61% osób chętniej kupuje od firm, które dostarczają unikalne treści.
61%
Tylko 10% konsumentów twierdzi, że treści pochodzące od influencerów rezonują z nimi jako autentyczne.
10%

Dlaczego my?

Nikt nie zna twojej firmy tak jak Ty, umówmy się na spotkanie, poznajmy się. Chętnie poznamy Twoją markę i przedstawimy plan działania, decyzja czy zawrzesz z nami współpracę zawsze należy do Ciebie.

Branding to proces ciągły, który wymaga ciągłej pracy i konsekwencji. Poniżej przedstawiamy jego przykładowe elementy:

Działania brandingowe oferujemy zarówno w formie jednorazowego doradztwa jak i stałej współpracy. Rodzaj współpracy w dużej mierze zależy od skali Twojej działalności, planowanych działań oraz budżetu.

Start

Płatność jednorazowa

od 999 PLN netto

Pro

Płatność abonamentowa

od 799 PLN netto

Nasz proces
Dowiedz się jak wygląda współpraca z nami!
Przesuń w prawo
pierwszy kontakt
Porozmawiamy o Twojej firmie, jakie oferujesz usługi, na jakim obszarze działasz oraz jakie są Twoje plany.
Krok 1
Analiza
Gdy już Cię poznamy, siadamy do analizy. Przeprowadzimy audyt Twojej działalności. Przeanalizujemy konkurencję i przygotujemy dla Ciebie ofertę.
Krok 2
Plan działania
W ofercie przedstawimy Ci nasz plan działania, wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie biorąc pod uwagę Twój budżet.
Krok 3
Czas start
Podpisujemy umowę i rozpoczynamy działania brandingowe. Działania brandingowe oferujemy zarówno w formie jednorazowego doradztwa jak i stałej współpracy.
Krok 4
Branding to inwestycja. Naszym wspólnym celem jest Twój sukces.
Razem zbudujmy markę.
Zacznijmy
Previous slide
Next slide

FAQ

Rebranding to proces zmiany wizerunku i strategii marki, który ma na celu odświeżenie jej obecności na rynku. Rebranding może obejmować zmianę nazwy, logotypu, kolorów, sposobu komunikacji z klientami, produktów lub usług oferowanych przez markę. Celem rebrandingu jest zwykle zwiększenie atrakcyjności marki, wyróżnienie jej na tle konkurencji, przyciągnięcie nowych klientów i zbudowanie lojalności wśród obecnych klientów.

Działania brandingowe oferujemy zarówno w formie jednorazowego doradztwa jak i stałej współpracy. 

Tak, na wszystkie usługi wystawiamy faktury VAT.