Narzędzia do automatyzacji tekstów SEO
Jak pisać pod SEO?
Treści generowane przez „automaty” napędzane sztuczną inteligencją opartą na mechanizmie GPT-3 oberwą dodatkowo po wdrożeniu aktualizacji helpful content i idącą z aktualizacją przesłaniu human-first content.
Google nie przedstawiło sztywnych ram jak pisać, ale mamy dla Ciebie parę wskazówek:
- Zadbaj o to by użytkownik wchodzący w daną treść mógł uznać ją za pomocną.
- Czy doświadczenia opisane w treści pokazują doświadczenie z pierwszej ręki i kompleksową wiedzę na dany temat.
- Czy po przeczytaniu wpisu użytkownik uzyska odpowiedz na zadane przez siebie pytanie – czy tytuł wpisu/strony jest zgodny z jej treścią?
Jeśli temat, który poruszasz ma na celu zdobycie pozycji w wyszukiwarce – zadbaj o to by Twoja strona mogła zostać uznane za kompendium wiedzy na dane słowo kluczowe i semantycznie powiązane z nią frazy.
Więcej o tym jak pisać teksty SEO zgodnie z helpful content tutaj.
Wady tekstów SEO pisanych przez A.I.
- Sztuczność
- Niezręczności językowe
- Robot nie zweryfikuje autentyczności tekstu – im bardziej specjalistyczny lub regionalny temat tym większą szansa pomyłki.
- Tekst pisany pod wyszukiwarkę, a nie pod użytkownika.
Jak pisać teksty SEO przy pomocy A.I.?
Jeśli jednak chciałbyś używać, lub używasz generatorów treści AI – przeczytaj wygenerowany tekst od deski do deski i porównaj z przedstawionymi powyżej wskazówkami. Może się okazać, że 80% tekstu jest okej – dodaj do niego coś od siebie, dostosuj tekst pod swoich odbiorców, wyeliminuj sztuczność językowe, błędy stylistyczne oraz językowe niezręczności. Jeśli w swojej narracji dla klientów, na swojej stronie głównej stosujesz luźny styl, piszesz per Ty, a nie per Pan/Pani – zadbaj o to by teksty na bloga również były z tym spójne. Czytelnik podświadomie zauważy rozbieżność w narracji – co może przedłożyć się na finalną sprzedaż naszych usług/produktów.
Jeśli przykładowo zamierzasz kompleksowo omówić dany temat na swojej tronie i któraś z odnóg tematycznych nie jest ci po drodze, lub po prostu nie masz weny/moodu – spróbuj współpracy z robotem. Takie zastosowanie może przełamać Twój zastój w copywritingu. Robot stworzy brudnopis i skupi się na warstwie tekstowej a ty na faktycznej merytorycznej zawartości i stworzeniem finalnego tekstu. Taka hybrydowa praktyka pisania tekstów, może wejść w nawyk – a sztuczne teksty tworzone przez AI zastaną przeredagowane tworząc wartościowy wpis SEO.
Ile kosztuje zautomatyzowany copywriting?
W temacie bezpłatnych rozwiązań w 99% są one angielskojęzyczne i często po zdobyciu użytkowników wprowadzają metodę subskrybcji. Tutaj nie ma lepszej rady niż – kreatywność. Pobaw się w wyszukiwarce Google powpisuj różne frazy np. Free AI SEO writer, AI SEO content czy AI test generator – skorzystaj z często wystepujących bezpłatnych okresów próbnych lub z tzw. ograniczonych wersji darmowych czyli np. tekstu do 1000 znaków.
Gdy już zapoznałeś się z tekstami stworzonymi przez sztuczną inteligencję, wiesz, że nic samo nie napisze się bez twojej inicjatywy, mimo to lubisz to rozwiązanie i chciałbyś zainwestować w uniwersalny SEO copywriter, który mimo oczywistych wad – pozwoli Ci stworzyć tekst i to w językowy polskim – wtedy spróbuj rozwiązania jasper.ai. Jasper wspiera język polski a w wersji „boss mode” oferuje możliwość pisania dłuższych tekstów dedykowanych pod blogi.
Narzędzie Jasper Ai do najtańszych nie należy, posiada jednak bezpłatnych okres próbny (z limitem 10 000 znaków, który pozwoli Ci poznać i ocenić program zgodnie z własnymi potrzebami i standardami.
Jasper AI oferuje 2 pakiety z ceną uzależnioną od ilości znaków. Mianowice:
- Wersja starter już od 24$ miesięcznie z limitem 20 000 znaków / miesięcznie.
- Wersja Boss mode już od 59$ miesięcznie z limitem 50 000 znaków / miesięcznie.
Sprawdź:
Sprawdź naszą ofertę!
Masz pytanie?
Napisz do nas
O nas
Cześć, nie jesteśmy korporacją i nie pracujemy schematami. Każdy projekt i klient jest tak samo ważny! Zawsze odbierzemy telefon, wysłuchamy i pomożemy urzeczywistnić Twoją wizję marki. Projektujemy strony, działania marketingowe, doradzamy, szkolimy i pozycjonujemy strony internetowe.
Pracujesz nad czymś? Opowiedz nam wszystko, zobaczmy gdzie możemy Cię zabrać!